خريد بک لينک
گيفت کارت
دانلود اهنگ
رزرو آنلاين هتل خارجي
خواص مواد غذایی
رزرو آنلاين هتل خارجي
دانلود فيلم با لينک مستقيم
ثبت شرکت در عمان
خريد سکه سوکر استار ارزان
بتن سخت
فلنج
صنعت گردشگری کشور فرانسه ومقایسه بازاریابی صنعت گردشگری کشورفرانسه وایران
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pdf
حجم فایل 6823 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 50

مقدمه
صنعت گردشگری به عنوان بزرگترین صنعت خدماتی دنیا، روز به روز در حال رشد است. به گونه ای که سازمان جهانی گردشگری پیش بینی می کند که در سال 2020تعداد گردشگران به بیش از 1/6میلیارد نفر خواهد رسید .(William & Shaw,2004)گردشگری به مثابه صنعتی موثر بر جوامع توانسته است توجه سیاست مداران و برنامه ریزان را به خود جلب کند. این صنعت فعالیتی گسترده است که تاثیرات اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی را با خود به همراه دارد(حاجی نژاد و همکاران، .(1388

گردشگری در دنیا از منابع مهم درآمدزایی بوده و در توسعه اقتصادی اجتماعی کشورها آن چنان اهمیتی دارد که اقتصاددانان آن را "صادرات نامرئی" نام نهاده اند)ابراهیم زاده و همکاران ،1391)

امروزه دولت ها به خوبی به اهمیت گردشگری پی برده و در این راستا و برای جذب هر چه بیشتر گردشگران دست به اقدامات شایان توجهی زده اند. در این بین بازاریابی گردشگری می تواند... 

دانلود صنعت گردشگری کشور فرانسه ومقایسه بازاریابی صنعت گردشگری کشورفرانسه وایران







ادامه ي مطلب

امتیاز : 4


طبقه بندی: ،
صنعت گردشگری کشور فرانسه ومقایسه بازاریابی صنعت گردشگری کشورفرانسه وایران ,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *


فروشگاه اینترنتی خرید دانگل براوو گیرنده دیجیتال موبایل تبادل لینک سایت همسرگزینی - بهترین سایت همسریابی ساعت هوشمند ارزان